Jak spaliłam 500 kalorii w sobotni poranek

Nowe buty, nowy  gadżet, nowy zapał🙂 W sobotę, skoro świt, pobiegłam w kierunku toruńskiej starówki (gdyż weekend spędziłam w Toruniu). Już o tej porze ruch na ulicach był duży, ludzie jechali może nad morze, albo inny bliższy zbiornik wodny. Na starówce pusto, tylko mieszkańcy robiący w pośpiechu zakupy zanim nadciągną turyści.

I taka refleksja: będę biegać tylko w słuchawkach. Usłyszałam (tylko od mężczyzn) “szybciej, dajesz”; “bez pośpiechu”; “i tak już nic nie pomoże” (to od starszego jegomościa z nogą w gipsie, rozpiętą koszulą i wystającym bebechem, gardłem wyściełanym flegmą i dużym dystansem do swojego własnego wyglądu). Inny samiec, pewien siebie, bo wgrupie innych, wykonał kilka kroków truchtając obok mnie. Czy takie reakcje miały miejsce ze względu na to, że bieganie nadal wprawia w zdziwienie mieszkańców w kraju nad Wisłą? Czy może dlatego, że jestem kobietą i (w kraju nad Wisłą) traktuje się z lekceważeniem wszystko co robię (oprócz kotleta schabowego i zdejmowania majtek)?

Ale… dzisiejszy trening polegał na bieganiu do momentu spalenia 500 kalorii. A, że w naturze nigdy nic nie ginie…😉

Jabłka, kora cynamonowa, pokruszone migdały, rodzynki, brązowy cukier – to wszystko dusiło się w rumie, by potem trafić do foremki wyłożonej ciastem (a la kruche).


8 responses to “Jak spaliłam 500 kalorii w sobotni poranek

Leave a Reply

