Chodnikom mówię NIE!

Ostatnie cztery tygodnie nie sprzyjały bieganiu. Po Biegu Powstania Warszawskiego udało mi się tylko raz wyrwać na trening, a w dodatku był to trening połączony ze zwiedzaniem🙂 Wiedziałam, że wcześniej czy później wskoczę w trampki, a nawet miałam konkretny cel – z dala od chodników. Na wyciągnięcie ręki mam lasy, po których jednak sama boję się biegać. W końcu udało mi się zorganizować obstawę w postaci M. na rowerze. Muszę przyznć, że to strzał w dziesiątkę🙂 Nie tylko biegłam gdzie chciałam z pełnym poczuciem bezpieczeństwa, ale byłam też nieźle zmotywowana, zwłaszcza gdy M. wyprzedzał mnie rowerem! Ciekawe kiedy znudzi mu się jazda w tempie 10-12km/h🙂


3 responses to “Chodnikom mówię NIE!

Leave a Reply

