Tranquilo jest po hiszpańsku spokojny

Cały dzień w lesie, włóczęga między drzewami. Milknę, zagłębiam się w sobie, chłonę otaczającą mnie siłę. Oczy dostosowują się do niejednolitego podłoża, umysł skupia na porządanej formie i barwie. Ostrożny krok i spokojny rytm serca. Tak odpoczywa moje codzienne, zabiegane ja.

A potem można przygotowywać takie cudeńka. Zupę z kurek przygotowałam wg. tego przepisu, ale nie trzymałam się podanych proporcji. Nie miałam  śmietany, więc dodałam jogurt Nadburzański, który świetnie realizuje zastępstwo – a wywar z kury jest wystarczająco treściwy. Dorzuciłam też odrobinę świeżej kolendry i sporo więcej wina. Smacznego!


13 responses to “Tranquilo jest po hiszpańsku spokojny

Leave a Reply

