Jest takie słowo…

Drogi Forumowiczu z forum, na którym masz już sześć kiełbasek z siedmiu,

Dziękuję za wygenerowanie sporego ruchu na moim blogu. To mały blog i zazwyczaj ma bardzo skromną oglądalność. Ten dzień będzie pewnie długo na pierwszym miejscu w rozdziale Statystyki.

Gratuluję także zacięcia detektywistycznego: zdemaskowałeś Koszyczka… albo Stefandorę – nie jestem pewna. Powinieneś być dumny z siebie, ale zapewne przez wrodzoną skromność wykasowałeś swój wpis z mojego posta o pierwszym pasztecie Stefandory. Na szczęście skorzystałam z technologii cytatu i Twoje odkrycie pozostanie uwiecznione na wieczność (albo tak długo jak będzie istniał internet).

Gdybym jednak pomyliła się w interpretacji Twojego wpisu, to zawsze jest takie słowo… ale odwaga cywilna jest w cenie, a trudno na niej zarobić.


7 responses to “Jest takie słowo…

  • pajeczaki

    nie wiem co powiedzieć, normalnie to pogratulowałabym😉
    a poważnie, teraz nie sztuka wiedzieć kto zacz i gdzie. jedyne wyjście to się podpisywać z nazwiska, albo ustalić jeden rozpoznawalny nick. będzie spokój.

    • koszyczek

      Komu?😉
      Mam kilka nick-ów, które darzę dużą sympatią i mam trudności z rozstaniem się z nimi. Każdy z nich odnosi się do jakiegoś etapu lub wydażenia w moim życiu, przypomina mi ludzi, którzy zmienili moje życie. Dlatego zostaną na zawsze ze mną, rozparcelowane w wirtualnym świecie. I nie bulwersuje mnie samo podejrzenie – nawet rozumiem, ale sposób podejścia do sprawy.

  • Maxell

    W imieniu swoim, jako współzałożyciela kiełbaskowego forum, bardzo Cię przepraszam za nietakt naszego zadymiacza. Mam jedynie nadzieję, że nieszczęsny wpis był wynikiem jedynie nadwrazliwości.
    Pozdrawiam serdecznie licząc na dalszą współpracę.
    Maxell

    • koszyczek

      Maxell, dziękuję za odpowiedź. Wasze forum uważam za wspaniałą kopalnię wiedzy i w żadnym przypadku nie zamierzam rezygnować z dalszego “kopania”🙂

  • romeksamolot

    się cieszy, a nie miałczy stefaniadora!

Leave a Reply

