Projekcja

No tak, miało mnie nie być, ale… szybko to przemyślałam i zmieniłam zdanie. Zrezygnowałam, bo myślałam, że to wszystko wina fb – brak motywacji do realizacji planów, kanapowa hibernacja. Skasowałam fb i okazało się, że diagnoza była chybiona. Dlatego wróciłam, a z marazmem muszę sobie inaczej poradzić niż obwiniać wszystkich i wszystko w około – czyli narzucić sobie dyscyplinę, przejąć kontrolę nad własnym życiem i przywrócić pełną energii i pomysłów JA.


4 responses to “Projekcja

Leave a Reply

