Tu się je.

W Singapurze się je. Wszędzie mniej lub bardziej zapełnione restauracje, rano i wieczorem. Przeróżniasta kuchnia azjatycka, czasem pojawia się u mnie syndrom osiołka. Najfajniejsze są tzw. hawker centers, czyli hale skupiające budki z jedzeniem. Są mniej popularne w śród turystów, jak np. Geylang Satai, ale też zlokalizowane w samym centrum finansowym. Lau Pa Sat jest takim miejscem.

Historyczny budynek zaprasza chyba przez całą dobę, ale ja zjawiłam się tam na dwie godziny przed godziną duchów. Większość budek była już pozamykana, więc tłumów nie było. Dzięki temu widać było jak na dłoni jak snułam się od budki do budki, podchodząc do niektórych po kilka razy nawet – już mnie nawet przestali nawoływać. I dobrze – z trudnem, ale w końcu znalazłam co chciałam. Laksa.


4 responses to “Tu się je.

Leave a Reply

