Niebezpieczne bieganie

Po pierwsze, drodzy Czytelnicy, jeżeli już macie ochotę biegać po ciemnym parku/lesie lub w ogóle po ciemku, serdecznie polecam źródło światła. Najwygodniejsza będzie czołówka. Bo inaczej…

Niestety, nie mam porady na totalny brak jakiejkolwiek empatii wśród naszych rodaków, a w szczególności właścicieli psów. Rozumiem, że pieski muszą się wybiegać. Chciałabym tylko trochę zrozumienia dla moich próśb o przytrzymanie dwóch wielgachnych psów, które na mój widok przyjmują pozycję, w której właśnie się zastanawiają: fight or flight? I może odrobinę wyobraźni…?


8 responses to “Niebezpieczne bieganie

  • pajeczaki

    aaaa cholerka! a na psy mam gaz, bo dyskusje z właścicielami mijają sie z celem.

    • koszyczek

      Kurczę, usłyszałam takie farmazony, że jeszcze nie daję w to wiary, że faktycznie to usłyszałam (wszystko miało miejsce na jeszcze niezabudowanym kawałku łąki otoczonym drzewami, przez który biegnie wydeptana ścieżka między jedną ulicą, a drugą – akurat miejsce na jeszcze jeden blok, więc odludzie to nie było):
      – ale co się stało?
      – ale to jest miejsce do wyprowadzania psów, a nie do biegania
      – ale to jest prywatny teren, nie mój, ale moich znajomych
      – ale bieganie powinno być przyjemnością
      (kurważeszjegomać, dwie ulice wcześniej pogonił mnie inny pies, który wybiegł z otwartego ogrodu)

  • romeksamolot

    Gaz na ludzi!!!
    Nie poradziła sobie pani z dwoma pieskami? Cza było uciekać.
    Przyślę szczepionkę.

    • koszyczek

      Na szczęście nie musiałam sobie radzić, ale muszę przyznać, że pan właściciel zbił mnie z pantałyku (albo jakoś tak). Szczepionka na społeczeństwo? Poproszę.

  • Mirosław Ryszard Makowski

    ja mam 2 Psy (no, to One są, ale) i sam biegam. nie wszyscy „wlaściciele” Psów są potworami (chyba ;–)
    ps.
    uprzejmie donoszę, iż Pani pajeczak też ma Psy; i to duże. i to pewnie Ona była…

    • koszyczek

      Chyba nie wszyscy – mimo, że od dawna nie byłam bezpośrednim właścicielem, takim się postrzega(ła)m😉
      ps.
      To chyba nie możliwe. Ale teraz wszystko jest chyba możliwe.

  • pajeczaki

    moje psy nie biegają luzem poza moim ogrodzonym ogródkiem😉 a gdy już biega (młodsze, bo stare nie ma siły na nic), to ze mną jako silnik na szelkach ;))
    z doświadczeń warsiawskich wiem, że wobec niektórych trzeba być hardcorem i wzywać straż miejską (+ gaz).

  • romeksamolot

    teraz wszystko pakują to jak można luzem?

Leave a Reply

