Ale jaja!

Gdy pierwszy raz je kupowałam, myślałam, że to też jakieś podroby, ale młodego jagnięcia, bo takie delikatne… okazuje się, że to jądra. Pierwszy raz usmażyłam ze świeżymi liśmi estragonu. Nie mam zdjęcia. Dzisiaj podzieliłam porcję na dwie części. Pierwszą usmażyłam z czosnkiem, posypałam płatkami ostrej papryki i suszonym oregano. Użyłam do tego stalowej patelni, ale nie było dużego prolemu z przylepianiem się. Smak był ok, ale za ciężki jak na delikatność jąderek. A jak wiadomo, jąderka są delikatne.

Drugą porcję usmażyłam na mniejszej ilości oliwy i teflonowej patelni. Tym razem ostrości dodała świeża papryczka pokrojona w krążki. Czosnku też nie zabrakło. Na koniec skropiłam cytryną. I ta wersja wydała mi się udana. Cytryna wspaniale podkreśla delikatność mięsa i dobrze się komponuje z czosnkiem i oliwą.


6 responses to “Ale jaja!

Leave a Reply

