Pierwszy taki

Pierwszy raz poszłam do pracy 26 grudnia. Pierwszy raz 26 grudnia nie był dla mnie (i innych) dniem wolnym od pracy. I tylko dla mnie to było dziwne, moi koledzy i koleżanki z fabryki z cierpliwością wysłuchali moich refleksji z tej okazji. W Polsce zawsze od świąt uciekałam: wszechobecne choinki, mikołaje i Last Christmas, presja zakupów i przystołowe wariatkowo. A teraz zupełne przeciwieństwo i muszę przyznać, że poczułam lekką pustkę, trochę smutku, zatęskniłam. Czy to kwestia przyzwyczajenia? W końcu nie dla religii świętowałam, a z rodziną najlepiej wychodzę na przysłowiowym zdjęciu. Jeżeli nie to, w takim razie może odświętna okazja na szykowanie potraw, ale to można każdego dnia roku? To może chodzi o te wolne dni? Nie wiem o co chodzi.


Choinka z wyrośniętą gwiazdą na czubku. Wygodne, ileż to “czubków” się zbiło przez te święta…


Leave a Reply

