Ja patroszę, proszę!

Jak już wspomniałam, zwyczaj jest taki, że w tureckich supermarketach sprzedają już wypatroszone ryby. Nie wiem jak na targach, to jeszcze do sprawdzenia. Ja kupuję całe, zwłaszcza te większe, bo cenię wnętrzności: wątróbkę, mlecz lub ikrę.

Zawszę wrzucałam je na patelnię i smazyłam. Tym razem włożyłam do kokilek, polałam oliwą i włożyłam do piekarnika – na samą górę pod grzałkę.

Te ciemniejsze u góry zdjęcia to wątróbka. Poniżej ikra. Moim zdaniem, z przypraw tylko pieprz potrzebny. Czasem dodam kroplę cytryny.


4 responses to “Ja patroszę, proszę!

Leave a Reply

