Curiouser and Curiouser! Cried Alice.

Dzisiejszy dialog w fabryce. mk jest z wykształcenia fizykiem. me to me, z beznadziejnie nieścisłym umysłem. Rano mk przekazał mi, że moja egzystencja nie jest konieczna. Zrobiło mi się trochę przykro i zapytałam czy przypadkiem nie chciał powiedzieć, że nie muszę brać udziału w telekonferencji o 12:30pm, o której rozmawialiśmy zanim mk powiedział co powiedział. Stwierdził, że nie muszę i że też mu przykro. Po ponad trzech godzinach odezwał się ponownie.

mk [3:33 PM]:
hi,
me [3:33 PM]:
Hi
mk [3:33 PM]:
unoffical questins?
me [3:34 PM]:
let’s see
mk [3:34 PM]:
are you exist and occupy some space in universe?
me [3:35 PM]:
yes, i do exist. and I guess i occupy one space in universe at a given moment of existence
mk [3:36 PM]:
thanks…
me [3:36 PM]:
you were not sure?
mk [3:37 PM]:
How can I be sure? As Berkley said, you may be an electrical signal as if in Matrix.🙂
me [3:37 PM]:
if I were, would I know it?
mk [3:38 PM]:
I don’t think so.
thanks for the chat. bye…

me [3:39 PM]:
bye

Poza tym, polecam dzienną porcję wiadomości: Atatürk Daily.


3 responses to “Curiouser and Curiouser! Cried Alice.

Leave a Reply

