będzie długo

Lepiej usiąść przy stole, popijać rakı, zagryzać serem i melonem. I wsłuchchiwać się w smutek, tęsknotę, melancholię.


Nemrud’un Kızı (Mahsun Kırmızıgül)


sevdigin böyle aglar


Simdi Uzaklardasin – Sevval Sam


Zeki Muren Aksam Olur Gizli Gizli


Zeki Müren / Ne mektup geliyor ne haber senden


Gulden Karabocek-Kirilsin Ellerim


Gülden Karaböcek-Dilek Taşı


Gulden Karabocek-SURUNUYORUM


Arif Sag & Ibrahim Tatlises SARHOS


Ibrahim Tatlises – Saclarini Yol Getir


Ibrahim Tatlises – “Beni Vurdular Anne 2011” [YeniAlbum]


ibrahim tatlıses yanlızım dostlarım


Imparator- Canim Dediklerim


Ferdi Tayfur – Huzurum Kalmadı


Ferdi TAYFUR-Bana Sor


Ferdi Tayfur – Bende Unuturum


Ibrahim Tatlises – Yetis ya Muhammed yet…


yavuz bingöl “dam üstünde çul serer”yavu…


YAVUZ BINGOL -Ne Sevdigin Belli Ne Sev…


Gülay – Ellerini Çekip Benden


Gulay-Sen Gelmez Oldun


GÜLAY-Bin Cefalar Etsen Almam Üstüme


Gülay – Daha Senden Gayrı Aşık Mı Yoktur


Şevval SAM ~~ Ne Ağlarsın Benim Zülfü …


şevval sam- Ben seni sevduğimí dünyalara …


Ali SÜRMELİ – Yollar Seni Gide Gide Usan…


BARIS MANCO – UNUTAMADIM


One response to “będzie długo

Leave a Reply

