z plotek

Zarowno w klinikach panstwowych jak i prywatncyh wykonywane sa takie badania. W panstwowych tylko te podstawowe, najb potrzebne a w prywatnych dostaniesz cala duga liste i jesli masz panstwowe ubezp ze str meza to bedzie to kosztowac od 200-500tl. Warto nie zapomniec o testach na zespol Downa, ktore panstwowe szpitale wykonuja nieodplatnie. Wg mnie opieka kobiety w ciazy jesy duzo lepsza w Turcji nic w (sredniowiecznej) Polsce, i w przypadku jakichkolwiek zagrozen lub nieprawidlowsci otwarcie rozmawia sie o aborcji.

Źródło: Polonia w Turcji

9 responses to “z plotek

  • japonki

    aaa że zacytuję koleżankę “kurważ no” średniowiecze

  • manonegraa

    Eee,,,przeczytałem całe drzewko odpowiedzi różnie to jest,jak się okazuje.Podobnie jak i w Polsce,na dobra sprawę jak i wszędzie.Loteria,ot co..

    • koszyczek

      No nie wiem. Ja mam bardzo dobre zdanie o opiece medycznej. Przyznaję, że korzystam z prywatnej, ale z takiej też korzystałam w PL i byłam niezadowolona.

      Prawda jest jednak taka, że aborcja jest legalna do 10go tygodnia. Gdy Erdogan rzucił hasło zmiany, szybko się podniosło larum i szybko się z tego wycofał. Mój kolega zaniemówił ze zdziwienia, że w PL aborcja nie funkcjonuje tak jak tutaj.

    • koszyczek

      A propos reszty wypowiedzi… dla równowagi czytam też blogi niepolskich ekspatów, którzy korzystają z publicznej opieki medycznej i oni jakoś są zadowoleni (emeryci brytyjscy). Wypowiedzi Polaków czytam z przymrużeniem oka (po lekturze opinii w innych miejscach).

  • manonegraa

    Szpitalna Ankieta.

  • manonegraa

    A ja przez 5 lat pracowłem w klinice neurochirurgii,w latach 80 tych.Sceny jak z lazaretu z czasów wojny,no ale że to czasy mojej młodości,inaczej to wspominam😉.Ale we Francji porodówki to też nie biznes klasa,Jak chorować to w Niemczech,dużo badań,personel podatny na opierdol 😉

  • zeen

    Jeśli już porównywać, to pamiętać, że – tu modne sfomułowanko – sytuacja jest dynamiczna.
    Co oznacza, że z każdym dniem, ba, godziną – mamy w PL coraz gorzej, gdzie u innych takiej obsuwy nie ma.

  • manonegraa

    Dobrze nie jest,fakt,ale aż tak katastroficznie,też nie,raczej wszystko toczy się w myśl zasady;Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było.Może zegarek Ci się spieszy?.😉

Leave a Reply

