słodko gorzkie

Gorzkie

IMG_7081_1

Wynik dzisiejszego egzaminu pozwolił mi na rozpoczęcie w przyszłym tygodniu piątego poziomu, ale kolejny raz, tradycyjnie już, poległam na polu osobistych aspiracji. Jestem zdegustowana samą sobą, chyba muszę być uszkodzona, mechanicznie może, albo tzw. by default. Nie pozostaje mi nic innego niż powiedzieć sobie, hej – tym razem z pewnością będzie inaczej. Chociaż… to jest i tak niesamowite, że dotrwałam do tego etapu.

Słodko, czyli słitaśnie

Stres i własną porażkę odreagowałam głębokim popołudniowym snem. Po przebudzeniu otworzyłam zakupioną dzisiaj z okazji okazji butelkę wina i chyba mogę jedynie uśmiechnąć się do życia za te drobne przyjemności, bo wino okazało się być winem dobrym (i wbrew tytułowi wytrawne).

IMG_7079_1

Włączyłam też najnowszy odcinek House of Cards. Kevin Spacey, jego mimika, oczy i głos działają na mnie odprężająco. Jak i również estetyczna otoczka tego serialu.

Jest prawie północ, jestem zmęczona dzisiejszym dniem, sobą. Ale wino jeszcze jest i muzyka też.


17 responses to “słodko gorzkie

Leave a Reply

