dzień -73, niech moc będzie ze mną

Dzisiaj obudził mnie pierwszy ezan dnia – o tej porzej roku to 5:20am. Obejrzałam kolejny odcinek House of Cards i zaczęłam rozmyślać co zrobić z tak pięknie rozpoczętym dniem.

Postanowiłam kopnąć marazm w tyłek i rozpocząć intensywne przygotowanie do Kieratu. Jest akurat sprzyjający czas na wejście w szwung: nowy cykl, nowa nadzieja na życie… Dzięki akcji “dziewczyny, bądźcie dobre dla siebie na wiosnę” w paskach pojawiły się nowe dziurki, teraz czas na ruch. Wybrałam program przygotowawczy “w trzy miesiące do półmaratonu“. Zamiast zaplanowanych 6.4km przebiegłam 6.6km i dodatkowe 500m pokonałam marszem. Teren nie jest płaski, więc oprócz kondycji zdobędę odpowiednią siłę w nogach.

Jak wyglądał dzisiaj mój kawałek Stambułu o 6am? Wiosennie. Było ciepło, miałam na sobie spodenki do kolan i bawełniany podkoszulek sportowy z długim rękawem. Na niektórych drzewach są już kwiaty, na innych owoce – chyba figi, ale jutro przyjrzę się dokładniej. Przez chwilę kropił lekki wiosenny deszcz.

Widziałam grupę około dziesięciu panów w średnim wieku uprawiających intensywny marsz. Nie tylko ja ich zauważyłam. Zwrócili uwagę grupy około dziesięciu bezdomnych psów, które z wielkim entuzjazmem dołączyły. W drodze powrotnej ponownie minęłam maszerujących panów i wielce zadowolone psy.

Nota bene, znowu nie wykazałam się refleksem zgłaszając swój udział w Kieracie i miejsce w hotelu tuż przy mecie przeszło mi obok nosa. Będę musiała po finiszu popylać do drugiego, który od mety jest oddalony o 800m. Wydaje się niewiele, ale jakim wrzodem na dupie (a raczej stopie) jest taki obrót sprawy wie tylko ten, kto właśnie zszedł z gór po max. 30h i 100km nieprzerwanego marszu.

Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie.

Dubioza_Kolektiv2


Leave a Reply

