zawijak krewetkowy z kapuścianego liścia plus inne zielone zielska

Ostatni tytuł podobno był z letka mylący, to teraz kładę kawę na ławę.

IMG_7274_1

Składniki:

  • liście kapusty, przez 5 minut potraktowane w parowarze
  • świeże liście bazylii
  • równie świeże liście szpinaku
  • zielona cebula
  • krewetki, przez 10 minut kąpiące się w parze
  • czosnek, nieobrany, bez przerwy towarzyszący w parowarze kapuście i krewetkom
  • zielone oliwki, marynowane w rozmarynie
  • sól, płatki ostrej papryki suszonej, limonka

Co i jak

  • Liście kapusty się nię sprawdziły – za krótko parzone i łykowate były. Poza tym zbyt dominujące. Następnym razem wykorzystam pazı.
  • Czosnek rozsmarowałam na liściu kapusty.
  • Na liściu kapusty ułożyłam liść szpinaku,  bazylii, potem krewetkę i cebulę. Na koniec posypałam papryką i solą, dodałam oliwek i podlałam ich aromatycznym olejem. Ach, i skropiłam limonką.
  • Zawinęłam. Zjadłam.

Popiłam.

IMG_7275_1


Leave a Reply

