dzień -59

Najpierw zaległe. Zapomniałam podsumować trening.
Tydzień I – 51.34km
Tydzień II – 51.5km

Plan z poprzedniego tygodnia przenoszę na ten tydzień…
– zwrócić większą uwagę na rozgrzewkę
– skoncentrować się na odpowiednim jedzeniu
– zaplanować ciekawe miejsce na kolejny niedzielny długi bieg

Ten ostatni punkt w sumie został zrealizowany, biorąc pod uwagę, że w niedzielę startuję w zawodach w lesie pod Stambułem.

A dzisiejszy plan treningowy zaimprowizowałam. W oryginale miałam pokonać 5-6 pagórków, ale ja pokonuję, w zależności od dystansu, przynajmniej 3 pagórki codziennie. Poza tym, było takie hasło 5K – 10K pacing. Być może chodzi o to, bym 10km przebiegła w tempie 5min/1km… no cóż, na to nie jestem jeszcze gotowa, a i też przy tym terenie jest to dla mnie teraz nieosiągalne.

W związku z tym przebiegłam 7.88, pace 6.48min/km. Kalkulator tu.


Leave a Reply

