nieskomplikowany zwierz

Moje potrzeby są bardzo podstawowe: zjeść i wypić w roześmianej i beztroskiej atmosferze, móc pokiwać nogą i głową do dobrego rytmu i dostać dużo, bardzo bardzo dużo troski i miłości, więcej niż na jedną osobę norma przewiduje. Tak wielka jest moja potrzeba, że nawet gdy ten nadmiar sie ugromadzi i tak będzie niewystarczający, bym mogła dać od siebie.

Jestem konsumującym potworem, pożerającym wszystko co dobre i pozostawiajcym za sobą uschnięte kikuty wspólnej egzystencji. Z tej zachłanności oślepłam, nie widzę co jest we mnie dobre, a co złe. Tak samo nie potrafię rozróżnić czy od ludzi w moim życiu oczekuje zbyt wiele, czy może tylko dbam o siebie. Idę na kompromis czy oddaję swoją niezależność?

Teraz już rozpoznaję, że jestem aspołeczną istotą, sobkiem samym sobie, powinnam żyć sama by robić co chcę, iść gdzie chcę, nie oglądać się na nikogo. Ale nie mogę, nie potrafię wyrwać się z tej okropnej zniewalającej potrzeby otrzymywania dużo, bardzo bardzo dużo…

A w sumie chciałam tylko napisać, że wczoraj stworzyłam bardzo przyjemny wieczór.

Najpierw miłą niespodzianką było przypadkowe znalezienie restauracji Big Chefs w Şişhane. Siedziałam tam w wygodnym fotelu, czerpałam energię z atmosfery, którą tworzyli krzątający się kelnerzy, śmiejący się goście, ciepły wystrój i przyciemnione oświetlenie. Piłam dobre wino, zjadłam krwisty New York Steak, ugryzłam Big Big Burger.

Potem poszłam na koncert do IKSV Salon i kiwałam głową i nogą i piłam wodę mineralną, żeby nie popsuć pozostałego w ustach smaku winem z plastikowego kubeczka i kupiłam płyty i wyszłam pod parasolem prosto do metra, które jest kilka kroków dalej. I wracałam do domu, samochód mknął przez deszczowy Stambuł, przez most, przez Bosfor i słuchałam jakiejś opowieści.

I nadal nie potrafię powiedzieć jak mogłam to wszytko spierdolić kilkoma słowami.


7 responses to “nieskomplikowany zwierz

Leave a Reply

