Geyik Koşu w Belgrad Ormanı

zaległy post opublikowany 23 czerwca 2013

31 marca pierwszy raz wzięłam udział w zorganizowanej imprezie biegowej w Turcji. Jak już wcześniej pisałam, ze względu na moje gapiostwo, umknęło mi 15km w ramach Eurasia przez Bosfor rok temu.

Tym razem pakiet odebrałam, ale i tak organizacyjnie z mojej strony klapa. Oczywiście wyszłam z domu z dużym opóźnieniem i dosłownie w ostatniej chwili zdążyłam na ostatni autobus podstawiony przez organizatorów, który dowoził uczestników i osoby towarzyszące na teren imprezy.

Las Belgradzki jest bardzo popularny wśród mieszkańców Stambułu i korki były okropne. Zanim zacznie się korek, warto gdzieś po drodze zostawić samochód i dalej jechać rowerem. Nasz bieg rozpoczął się z jednogodzinnym opóźnieniem – przez korki właśnie.

Jak mi się biegło? No fataaaaalnie. Miesiąc treningu – śmiech na sali. Ale okoliczności przyrody były fantastyczne. Kolejna edycja biegu we wrześniu.

Gdzie jest Belgrad Ormanı?

Geyik_kosu_310313_1

Geyik_kosu_310313_2

Trasa biegu, w pewnym momencie wiodła wzdłuż małego zbiornika wodnego.

Geyik_kosu_310313_3

Tak kształtowała się trasa w kontekście przewyższeń.

Geyik_kosu_310313_4

A tu model Miś prezentuje medal i koszulkę startową.

IMG_8400_1


4 responses to “Geyik Koşu w Belgrad Ormanı

Leave a Reply

