dzień 0

wpis z 24 maja 2013

Kto rano wstaje, temu Anita robi śniadanie. Przynajmniej dla mnie zrobiła. Jajecznicę z boczkiem, pomidorami i szczypiorkiem. Herbatę czarną i zieloną. Plasterki ogórka. I jeszcze dostałam kanapki na drogę.

DSC02733_1

A potem szybko na pociąg. Odjeżdżał o 6:45 albo 6:50.

pkp2

pkp1

W pociągu miałam do dyspozycji miejsce obok, więc ulokowałam się w miarę wygodnie, torebkę położyłam pod głowę i przespałam całą drogę, łącznie  poczęstunkiem.

Jak przy wcześniejszych edycjach Kieratu, tak i tym razem byłam umówiona z Piotrkiem, z którym jade do Limanowej, czyli kieratowego centrum. Do naszego spotkania miałam troche czasu, więc pobuszowałam troche po sklepach, bo dla mnie w Polsce jest taniej. Pzy okazji zobaczyłam jak Polacy podtrzymują tradycję stania w kolejkach. Tu: po spersonalizowaną puszkę coca-coli. Tak.

DSC02734_1

Pocztówka z Polski.

Już w samochodzie, ale jeszcze pod centrum handlowym, przypomniałam sobie, że nie zabrałam bukłaku. Wróciłam do sklepu sportowego, ale nie mieli. Pozostało mi stoisko sklepu prowadzonego przez jednego z kieratowiczów, który sprzedaje też różne różności przed startem. Jeszcze w Stambule zamówiłam w owym sklepie parę drobiazgów na trasę: skarpetki, kijki, płachtę przeciwdeszczową, kompas, mapnik, itp. Jednak okazało się, że system w sklepie zaszalał, podmienił przedpłatę kartą kredytową na płatność przy odbiorze (mimo, że mam potwierdzenie z PayU, że transkacja kartą była robiona). Niestety, PayU też tej płatności nie zaksięgował. Na szczęście rozwiązaliśmy ten problem i fanty trafiły do mnie. Ufff.

Mimo małej straty czasu, miałam okazję zerknąć na mapę, zrobić kanapki i być na starcie przed czasem…

DSC02736_1


3 responses to “dzień 0

Leave a Reply

