okołobiegowe spotkania

Fantastyczne są uliczne zwierzęta stambulskie i gdyby kiedykolwiek rządowi tureckiemu przyszło do głowy się ich pozbyć, jakoby nie pasowały do światłych planów urbanistycznych, to będzie to wielka strata dla miasta, ale przede wszystkim dla ludzi. Np. takich jak ja, którzy bardzo bardzo baaaaaardzo chcieliby mieć w domu zwierzaka, ale z różnych powodów się na ten krok nie decydują.

Można zatrzymać się na ulicy, przysiąść, pogłaskać, stymulować endorfiny. Większość z nich jest spragniona dotyku i bliskości. Zwierzęta z resztą też.

Disiaj miały miejsce moje kolejne bliskie spotkania trzeciego stopnia. Wyszłam pobiegać, a zaczęłam od zabawy z kotem. Przez niego spóźniłam się na autobus do fabryki.  A zwierzak był wspaniały. Duży, szczupły – lean mean muscle machine. Chciał się pieścić, ale ewidentnie to amator ostrej miłości. Mam ślady na dłoni.

Photo0049_1

Photo0052_1

Photo0050_1

Photo0054_1

Z psami znam się z zwidzenia. Bardzo często śpią na środku tej drogi rowerowej, którą widać na poniższym zdjęciu, a po której ja biegam (bo jeszcze nigdy nie widziałam na niej rowerzystów – oprócz siebie samej). Gdy przebiegałam obok nich dzisiaj rano, to akurat było pod górkę. Nie w głowie miałam pstrykanie fotek. Pomyślałam, że cyknę w drodze powrotnej.

A w drodze powrotnej przejeżdżała śmieciarka i psy ze snu wybudziła; psy jak szalone pobiegły za śmieciarką i naujadały co im ślina na język przyniosła. Nigdy, ale to nigdy nawet głowy nie podniosły, gdy obok nich przebiegałam. Zatem zatrzymałam się na chwilę by je sfocić, one właśnie do mnie szły. Wyciągnęłam dłoń na przywitanie. Tę podrapaną.

Photo0055_1


7 responses to “okołobiegowe spotkania

Leave a Reply

