lucek nie lubi jagnięciny

I słusznie, nie muszę się z nim dzielić.

A właśnie, byłam właśnie u rzeźnika Mustafy. Pokroił na kotleciki żeberka jagnięce, zmielił mięso na coś innego. Zupełnie jak w Turcji.

A potem w sklepie pod blokiem trafiłam na przecenę physalis, z prawie 7pln na 0.99pln. Zgarnęłam 5 opakowań, jutro idę po resztę. Kupowałam te owoce w Turcji i, mimo że pochodzą z Ameryki Południowej, te w sklepie były właśnie z Turcji. Są jak małe pomidorki, tylko bardziej słodkie.

2014-07-24_1690_physalis

Robię z nich sałatkę dodając nektarynkę, pomidor, orzechy (tym razem pistacje), ser kozi, bazylię, pul biber i syrop z granatu (kwaskowaty przecina słodkość).

2014-07-24_1692_salad

A na główne kuzu pırzola z batatem, posypane rozmarynem i pul biber. W nagrodę po niechcianym bieganiu.

2014-07-24_1696_kuzupirzola


One response to “lucek nie lubi jagnięciny

  • przerywnik | I Started Training Only Yesterday

    […] Ha! A wcale nie chciałam napisać, że znowu robię przerwę od biegania, przecież dopiero zaczęłam. Z tym przerywnikiem chodzi o to, że jak się przez dłuższy czas zaniedba obowiązki w robocie, to potem trzeba nadrabiać. Dlatego po powrocie z biura wskoczyłam w trampki,, by potem ponownie zabrać się za pracę (ale wcześniej jeszcze kolacja). […]

Leave a Reply

