frajerem być

Śledzę na buniu profil pewnego magazynu internetowego o tematyce kulinarnej w Azji, między innymi w Turcji. Sporo ciekawostek, które wykorzystałam w swoich podróżach.

Pewnego ciemnego dnia wyczytałam, że szykują się do wydania książki kucharskiej i szukają testerów przepisów. I stało się jakby jaśniej. Zgłosiłam sie bez namysłu.

– A co z tego będziesz mieć?
– Nic. Fun. Przygodę. Satysfakcję. Może się czegoś nauczę. I chyba będę wymieniona z nazwiska w książce jako kontrybutor.
– Czyli ty im wytestujesz za darmo, oni napiszą książkę i będą czerpali zysk?
– No tak.
– Pfff… frajerstwo. Jak to łatwo ludzi wykorzystać – dzisiejsze dobrowolne “niewolnictwo”.

Ale gdy zaserowałam śniadanie, to bardzo smakowało. Bosz, żeczywiście, frajerka.

IMG_20150701_164719

Drożdżowy chleb z mąką kukurydzianą wg. przepisu z regionu czarnomorskiego (Turcja). Tu: z masłem i tegorocznym, domowym dżemem truskawkowym.


6 responses to “frajerem być

Leave a Reply

