minął kolejny tydzień

To już czwarte w tym wpisie podejście do napisania o niczym. To tak trudne jak powstrzymanie się przed tym żenującym dla wszystkich tu obecnych stron przedstawieniem. W poprzednich wersjach było trochę o falach wstecznych, samczykach modliszki i czarnej wdowy oraz całkiem sporej dawki użalania się nad sobą – mogło być całkiem strasznie.

Moje starania “zrobienia czegoś ze swoim życiem”, “dla siebie” i “odbiciem się od dna” są nadal aktualne, chociaż ostatnio jechałam na wstecznym. Na szczęście praca zafundowała mi rozrywkę w postaci Bogów zza Wielkiej Wody, dla których wyciągnęłam z odchłani mojej szafy zapomniane spódnice i obcasy. Płytka i krótkotrwała metoda na podniesienie samopoczucia, trochę cieszy, ładuje akumulatory. Poza tym, dostałam Wielkie Zadanie, dzięki któremu znowu nie będę miała czasu na myślenie o niczym innym, niż kolejnym deadline. Dzękuję Ci, kochana Korporacjo.

I już tydzień ten spisany byłby na straty, bo w sobotę nie zrobiłam nic [NIC!], gdyby nie artykuł o kolejnej metodzie nauki języków obcych. Otóż cały czas wisi nade mną turecki, który padł ofiarą mojego buntu przeciw życiu, któremu na złość chcę odmrozić sobie uszy. Pozostały jeszcze resztki pragmatyzmu i jednak szkoda mi stracić to, co się już zawieruszyło w zmęczonych, szarych zwojach. Zatem cel na kolejny miesiąć, tudzież dwa: 625 słów do nauczenia i zapamiętania, a potem odkurzanie gramatyki.  Niedziela poszła na przygotowywanie tzw. flashcards, so exciting. I mean it.

image

Z bąbelkami raźniej.

A ponieważ do końca lata pozostał już tylko miesiąc i potem zaraz zaczynają się święta, będę pierwsza i już dzisiaj serdecznie pozdrawiam wszystkich tą nastrojową kolędą. Merry Christmas.


7 responses to “minął kolejny tydzień

Leave a Reply

