happy end i reinkarnacja przed śmiercią

Zabrakło mi miejsca na kuchennym stole zastawionym wszystkim i niczym. Przesunęłam deskę do krojenia i bęc bum trach. Kurwa.

image

Zostały mi dwa stare ulubione kubki i właśnie jeden z nich się, delikatnie mówiąc, uszczerbił. Chociaż trzeba mu przyznać, jest twardy. Można było myśleć o rewiatlizacji. Byle nie klejem, bo trucizna, itp.

Długo nie szukałam w necie. Znalazłam pracownię, w której dziewczyna robi biżuterię ze starych talerzy, kubków, itp. Biżuteria z talerzy. Oddałam kubek, oddałam odpryski i dałam wolną rękę.

Oto wyniki. Jestem kontent. Bałdzo.

image

image


3 responses to “happy end i reinkarnacja przed śmiercią

Leave a Reply

